Over ons

Wij zijn Gonnie en Gini en hobbyen al jaren met elkaar. Allerlei hobby's vinden wij leuk, eigenlijk te veel om op te noemen. Van Kransen maken met kerst tot miniaturen maken voor in onze huisjes en voor op onze speeldozen. Stoelen bekleden (ook voor sinterklaas), tassen maken, scrappen en nog veel meer. Voor de Scrap workshops hebben wij tassen gemaakt om onze spullen in mee te nemen. Dat is een groot succes merken wij. Er is erg veel belangstelling voor onze tassen. Daarom laten wij jullie zien wat we allemaal zo maken zowel op naai- als op scrap gebied en nog veel meer. Wil je contact met ons op nemen dan kan je ons bereiken via de mail. Ons mail adres is: gogini-totes@outlook.com

dinsdag 20 november 2012

Sinterklaas surprise 1


Sinterklaas is net zaterdag in Nederland aangekomen en de eerste lootjes zijn alweer getrokken voor een gezellig sinterklaas avondje. Dus ben ik maar gelijk begonnen met de surprise en wat maak je nou voor een heerlijke meid! Nou gewoon een handtas niet te moeilijk denken. van allemaal restjes papier heb ik de handtas gemaakt en van een restje vilt heb ik het handvat gemaakt deze is met een bradje vast gemaakt aan de tas.

Aan het handvat heb ik een grote tag gehangen met een paar leuke swirls uit de cricut en haar naam. Op de achterkant van de tag staat het gedicht geschreven. 


P.S. Ik durf de surprise al op het blog te plaatsen omdat Reinate niet op mijn blog komt.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Volgers