Over ons

Hallo mijn naam is Gonnie voor de Scrap workshops heb ik een tas gemaakt om mijn spullen in mee te nemen. Al snel kreeg ik daar veel positieve reacties op en is er veel interesse in de totes. Daarom laat ik jullie met veel plezier mijn ontwerpen zien. Alle tassen zijn genaaid naar eigen ontwerp en worden exclusief gemaakt, er worden dus nooit twee identieke totes gemaakt ze zijn dus echt exclusief. Wil je contact met mij op nemen stuur dan een mailtje naar gogini@outlook.com

woensdag 7 november 2012

Stoel voor Sinterklaas

Op de basisschool was de stoel voor Sinterklaas aan vervanging toe toen zijn wij op zoek gegaan naar een leuke vervangende stoel. Zo makkelijk was dat nog niet We zijn menig kringloopwinkel langs gegaan maar niks bijzonders gevonden. Ook op internet wilde het niet lukken. Maar de aanhouder wint na een paar dagen het internet te hebben afgespeurd kwamen we deze stoel tegen.


We hadden wel in de gaten dat hij niet zo stevig was maar dat konden we wel op lossen dachten we. Maar toen de bekleding er af was bleek dat alle verlijmingen van de stoel los waren en de stoel alleen nog bij elkaar gehouden werd door de leren bekleding. Alle verbindingen zijn toen schoon gemaakt, alle oude lijm resten verwijderd en opnieuw verlijmd. Omdat we de verlijmingen niet met een lijmklem konden vast zetten hebben we de stoel met touwen op spanning gezet zodat alles op zijn plaats kwam te zitten.


Na een dag hebben we de touwen verwijderd en waren wij blij dat alles goed verlijmd was. Toen zijn we begonnen met de stoel af te schuren.


Na het schuren hebben we het houtwerk in een toepasselijke gouden kleur geschilderd  en daarna konden we eindelijk beginnen met het op bouwen van de stoel.


Hier is de stoel weer helemaal op gebouwd het was nog een hele klus om alle spijkertjes en knopen goed op zijn plaats te krijgen maar we zijn heel blij met het eindresultaat en zijn er van overtuigd dat er weer heel veel kleine kindertjes blij gemaakt kunnen worden met een bezoekje van Sinterklaas aan school.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers