Over ons

Hallo mijn naam is Gonnie voor de Scrap workshops heb ik een tas gemaakt om mijn spullen in mee te nemen. Al snel kreeg ik daar veel positieve reacties op en is er veel interesse in de totes. Daarom laat ik jullie met veel plezier mijn ontwerpen zien. Alle tassen zijn genaaid naar eigen ontwerp en worden exclusief gemaakt, er worden dus nooit twee identieke totes gemaakt ze zijn dus echt exclusief. Wil je contact met mij op nemen stuur dan een mailtje naar gogini@outlook.com

zondag 9 december 2012

Voor Gini

Gini en ik (Gonnie) kennen elkaar al aardig lang nou wil het toeval dat we een dag na elkaar jarig zijn. En zoals ik je al vertelde vinden wij het altijd leuk om iets met een cadeau verpakking te doen. Gini bakt graag en ik vond  een heel leuk boekje voor een high tea en dat was dus ook snel gekocht. Wij scrappen altijd met zijn drieen Saskia is ook altijd van de partij. Samen met Saskia heb ik er een thee pakketje van gemaakt.

Nou moet ik zeggen dat Saskia ons bekent heeft gemaakt met het scrappen en zij erg handig hier in is. Saskia heeft allemaal leuke dingetjes ingekocht bij Dille en Kamille. Daar heeft zij losse thee meegenomen in verschillende smaken. Ik had nog een paar Tilda stofjes liggen en heb in een bijpassende kleur leuke zakjes genaaid.

Met haar Silhouet heeft ze de tekst High tea en de theepotjes uit gesneden. Deze hebben we op het dienblad geplakt, maar wel zo dat ze er makkelijk af te halen zijn zodat ze ze nog een keer kan gebruiken. Op de bodem van het dienblad ligt ook  scrappapier wat weer gebruikt kan worden.


Voor aan de zakjes hebben we leuke labeltjes gemaakt ook hier hebben wij weer de theepotjes gebruikt. 
Aan het oor van de theepotjes hebben wij met een strikje een leuk bijpassend bedeltje gehangen. De tekst hebben we gewoon uit geprint en er op geplakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers