Over ons

Wij zijn Gonnie en Gini en hobbyen al jaren met elkaar. Allerlei hobby's vinden wij leuk, eigenlijk te veel om op te noemen. Van Kransen maken met kerst tot miniaturen maken voor in onze huisjes en voor op onze speeldozen. Stoelen bekleden (ook voor sinterklaas), tassen maken, scrappen en nog veel meer. Voor de Scrap workshops hebben wij tassen gemaakt om onze spullen in mee te nemen. Dat is een groot succes merken wij. Er is erg veel belangstelling voor onze tassen. Daarom laten wij jullie zien wat we allemaal zo maken zowel op naai- als op scrap gebied en nog veel meer. Wil je contact met ons op nemen dan kan je ons bereiken via de mail. Ons mail adres is: gogini-totes@outlook.com

zondag 9 december 2012

Voor Gonnie

Ook voor mij zijn Gini en Saskia weer druk bezig geweest om mijn verjaardags cadeautje leuk in te pakken.
Omdat Mijn kinderen al weer wat ouder zijn en niet altijd meer mee eten wilde ik graag van die leuke oven spannetjes hebben. Deze hebben de meiden voor mij gekocht met 2 leuke boekjes er bij met allemaal lekkere oven schotels.

Aan al de pannetjes hebben ze leuke labeltjes gehangen en ook hier kwam de Silhouet weer handig van pas.


Ze hebben zwarte labels gebruikt passend bij de pannetjes. Het geheel is af gemaakt met een leuke bijpassende stempel en op iedere label is een andere tekst geplakt. Ook hier is het label weer afgewerkt met een leuke bedel.

In de zelfde stijl is natuurlijk ook een bijpassende verjaardags kaart  gemaakt met leuke houten accessoires er aan.


1 opmerking:

Volgers